Klachtenregeling
We vinden het als Simsimshop.nl belangrijk dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Wanneer u niet tevreden bent vragen we u ons te contacteren zodat we dit kunnen oplossen. U kunt ons bellen op: +31-621968619 of mailen via: info@simsimshop.nl
Sinds juni 2019 hebben we ons aangesloten bij stichting Webwinkelkeur om nog beter in beeld te krijgen wat u van ons bedrijf en onze producten vindt en verplichten we ons aan de strenge regels die ze handhaven voor dit keurmerk.
Komt u er met ons niet uit en wilt u een klacht indienen dan kan dat op de volgende manier:
Maak uw klacht kenbaar door te mailen naar info@simsimshop.nl of door gebruik te maken van onderstaand contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.